pátek 16. ledna 2015

Recenze Astor Color Last VIP rtěnka

Dnes tu pro vás mám zase jednu recenzičku. Tak doufám, že se těšíte. Rtěnky jsou ted mojí oblíbenou částí líčení, a docela se mi jich nakupilo. Neudržela jsem se a koupila jich hned několik, tak cítím povinnost vám dát vědět moje dojmy. Z žádné co jsem si koupila jsem se nezklamala, a šla jsem trochu na jistotu.
Já mám odstín 002 Sweety, ale později jsem si ještě dokoupila odstín Arty, zářivou růžovou.
Obal je velmi elegantní, ale přitom jednoduchý. Kombinaci zlaté a černé já můžu ve všem. Líbí se mi, že nálepka s odstínem skoro přesně odpovídá odstínu rtěnky, takže hned vidím jakou rtěnku si beru. Obal bych se nebála hodit do kabelky, myslím že by mu nehrozilo rozbití, ale možná by se ošoupal nápis. Bohužel to nemám vyzkoušené, moc často sebou rtěnky nenosím, protože stejně nemám moc čas je precizně opravovat.
Rtěnka má krémově gelovou konzistenci. Podtón je podle mě do žluta, ale zároveň je to dost světlá. Bohužel co mi na ní vadí je její chuť a vůně. Nějak ji neumím popsat, ale asi něco umělého nebo voskového. To je asi jediná věc, která mě na ní mrzí.
Výdrž je takový průměr 3-5 hodin. Rtěnka totiž zasychá do polomatná, není tolik krémová jako jiné a tak déle vydrží, ale celý den s vámi určitě nedá.
Pigmentace je také velmi dobrá, stačí jednou až dvakrát přejet a máte krásně sytou barvu.
Opravdu jediné co mi na ní vadí je chuť a vůně, jinak jí nemám co vytknout. Ale nejsem si jistá jestli bych si ji pořídila znovu, protože to není takové to stoprocentní zaujetí. Bohužel, kvůli té vůni jí asi srazím pár bodů.



Žádné komentáře:

Okomentovat